Tigsik Manungod sa Pigsa…

hale sa FB post na ini.

Nuarin na daw matuga ining nasa angog na pigsa?
(Read: Pungod na bados)
Ta baga sa agtang ko sarong semana na ining namuya?
Ano daw an medios na ini man tulos na mawara?
Gamitan ko kaya ki katam o itadol ko sa kanto kan lamesa.

Ano daw an marahay? Tabi man ako nindo simbaga

Tigsik ni Auntie Heidz

Garo mapoon na nman kita sa satuyang tigsik,

Lalo na ang topic orog na kabagsik,

Maray ngani ang pigsa mo yaon lang sa angog

ang iba ngani kaan minatubo pa sa lobot

na kung minakolog nag hihibot hibot,

Saro sana kaan ang medyos kung

pan o mawara sa saimong pandok,

tadaka ning dagom hanggang sa kumupos…ha ha ha

Habo ko po kan dagom dawa na matarom
Ta pag an pigsa kon natusok mahutong-hutong
Ano daw kon dapugan ko buko nin gumamela
Tibaad pa magrahay, an buswang magpila…

Posibleng tama ka sa saimong opinion,

Lalo na kung ang paghuroronan dagom na matarom,

ay iba iba pati ang klase kang dagom ,

May nakaka parahay may naka infection,

samantalang kung ang buko nin gumamela

ang saimong itapal puedeng bumuswang man naggad lain ka pa pagal.

Jhoms nan John, kun mahalat ako kan tamang panahon

Tibaad ining pigsa magdinurat dangan pa magugbon

Angay kaini ngonian na pabuswangon…

Auntie Heidz, duman ako sa nakarahay
Ta kon so saro masupog man, nan dahil sa pigsa ako naguin bangkay…

Mag-iwan ng Tugon

